În camera mea


Notă:

Stimaţi părinţi,

Am actualizat si paginile: Abilităţi practice, Cunoaşterea mediului, Matematică şi Anunţuri.  Pentru că blogul este găzduit gratuit de wordpress, acesta nu ne oferă posibilitatea să inserăm materiale pe pagini, care pot fi vizibile ca postări noi. Putem face acest lucru doar pentru prima pagina. Îmi cer scuze. Nu am ştiut că nu oferă aceleaşi facilităţi ca alte bloguri. În acest an şcolar blogul va rămâne la fel. Vom face altul mai performant în anul şcolar următor. Este suficient să accesaţi măcar o dată pe săptămână pagina de anunţuri fiindcă vor fi mereu actualizate şi prima pagină. Întotdeauna când voi actualiza blogul am să adaug un material pentru prima pagină care vă va anunţa care sunt postările noi. Am făcut acest blog din dragoste pentru copiii dumneavoastră, pentru a vă ţine la curent cu lucrurile deosebite pe care le realizăm, pentru a comunica ceva important şi nu pentru a face concurenţă cu blogurile profesioniste.

Mulţumesc pentru înţelegere.

2 Comments (+add yours?)

  1. Simona
    Oct 06, 2012 @ 16:43:03

    Ai niste elevi frumosi si destepti!

    Reply

  2. bambooamore
    Oct 07, 2012 @ 14:23:13

    Este cel mai amuzant filmulet de pana acum.

    Reply

Leave a Reply

