Fiecare copil este unic


Se spune că fiecare copil este unic. Din acest motiv consider că este oportună dorinţa mea de a-i încuraja, de a-i susţine în tot ceea ce fac, de a le stimula creativitatea şi inteligenţa. De exemplu am remarcat faptul că toţi elevii mei sunt foarte talentaţi la muzică, unii au adevărate calităţi de artişi plastici sau o voce uimitoare, alţii sunt extrem de buni la matematică, au un vocabular deosebit şi o foarte bună educaţie, sunt mici actori în devenire, ştiu să dezvăluie poveşti prin intermediul teatrului de umbre, să danseze sau să recite. Am aflat atât de multe despre ei în primele 5 săptămâni de şcoală şi aştept cu emoţie şi nerăbdare să descoperim împreună şi alte lucruri minunate pe care ei le pot realiza cu sprijinul meu şi bineînţeles al dumneavoastră, fiinţele care le-aţi dat viaţă.

Nota: Am actualizat si paginileAbilitati practice, Educatie plastica, Realizari si Anunturi.

Leave a Reply

